loading...
sahney eshge
رضا مسلمي بازدید : 16 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

.. وقتی تو زندگی نگا میکنم.. وقتی به طبیعت و جاده دقت میکنم .. به عظمتت پی میبرم.. بعد با تمام وجودم حس میکنم که من مال توم.. وقتی تنهام .. یعنی تو دوست داری من فقط مال تو باشم خدای من...

اله من.. شهادت میدم تو پرودگار تمام پاکیها و نیکی ها .. پرودگار رحمت و بخششی... مجنون وار  تو صحرای جنونت سر به سجده میذارم و عاشقانه دوستت دارم..

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 181
  • کدهای اختصاصی